مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 20:172022-04-06سياسي

مشکل 657 پرسنل شهرداری رشت توسط کارفرما رقم خورد


عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مشکل ایجاد شده برای 657 نفر از پرسنل شهرداری رشت گفت: مشکل ایجاد شده برای 657 نفر از پرسنل شهرداری رشت توسط کارفرما رقم خورده و ارتباطی به مستخدم ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجید عزیزی عصر امروز در سی وچهارمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مؤمنین روزه دار اظهار کرد: رییس شورای اسلامی شهر رشت به واسطه بیماری و بستری شدن همسرشان در بیمارستان در این جلسه حضور پیدا نکردند و به همین علت، ریاست جلسه امروز به بنده واگذار شده است.

  وی با بیان اینکه سال نو متقارن با حلول ماه مبارک رمضان است، افزود: در این ماه درب های رحمت الهی به سوی بندگان باز می شود و این ماه آوردگاه استجابت است و خداوند متعال را شاکریم که یک بار دیگر توفیق حضور و درک این ماه عزیز را برای همه ما فراهم کرد.

   نائب رییس شورای اسلامی شهر رشت به ارتحال ملکوتی آیت الله رودباری در روزهای نخست سال 1401 اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال جاری خبر درگذشت آیت الله رودباری همه ما را به سوگ نشاند و این ضایعه را خدمت تمامی مردمان گیلان زمین بالاخص بیت معظم له تسلیت و تعزیت عرض می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل 657 پرسنل شهرداری رشت توسط کارفرما رقم خورد

مشکل 657 پرسنل شهرداری رشت توسط کارفرما رقم خورد