مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 20:022022-04-06سياسي

مردمی کردن جهاد تبیین پیروزی به ارمغان دارد


اصفهان_ رییس سازمان تبلیغات کشور گفت: مهم ترین درس واقعه 5 رمضان مردمی بودن آن است که باید از آن در جهاد تبیین به کار برد و با مردمی کردن آن و جنگ نرم، - ، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی شامگاه چهارشنبه در جلسه گرامیداشت حماسه تاریخی 5 رمضان در خانه انقلاب اصفهان اظهار داشت: اراده الهی بناست در رگ رگ هستی جامعه بشری جاری بشود که بخشی از آن به صورت تکوینی جاری خواهد شد و بخش دیگر با پیوند خوردن اراده های انسان ها محقق شود.

وی افزود: اراده های انسان ها اگر در حق و حقیقت بهم پیوند خورد آنگاه صفات الهی هم تجلی پیدا می کند چراکه گوهر وجود انسان از اراده و عزم برخاسته است.

رییس سازمان تبلیغات کشور خاطر نشان کرد: مردم برای احقاق کلمه حق پشت سر هم ایستادن که نتیجه آن آری گفتن به جمهوری اسلامی شد؛ اراده یک انسان از مسیر آگاهی، روشن و مبین شدن به حق تعلق می گیرد و اراده اجتماعی مقدمه ای از جنس تبیین حق دارد.

وی ادامه داد: انبیا آمدند برای برانگیختن اراده های بشری برای احقاق حق و رسول خداوند موظف به تبیین قرآن کریم برای مردم بود.

سپردن کارها به مردم نتیجه بخش است حجت الاسلام قمی با بیان اینکه کسی که دشمنی ندارد تصمیم به اقامه دین می کند، گفت: هروقت کاری را به مردم سپردیم و مردم آن را جدی گرفتن، آن کار پیش رفته و به ثمر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی کردن جهاد تبیین پیروزی به ارمغان دارد

مردمی کردن جهاد تبیین پیروزی به ارمغان دارد