مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 18:022022-04-06سياسي

چهره هنر انقلاب آذربایجان شرقی 23 فروردین انتخاب می شود


رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: چهره هنر انقلاب آذربایجان شرقی طی مراسمی 23 فروردین در پردیس سینمایی قدس تبریز انتخاب می شود.

- ، سید محمد حسین بلاغی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در تبریز با اشاره به برنامه های این هفته در آذربایجان شرقی ادامه داد: از 20 تا 26 فروردین ماه، هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

برنامه های این هفته در استان با همکاری حوزه هنری استان و بسیج هنرمندان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این هفته به دلیل شهادت شهید مرتضی آوینی به نام هفته هنر نامگذاری شده است، گفت: این شهید یکی از پدیده های هنری انقلاب اسلامی است.

برگزاری 70 برنامه در هفته هنر انقلاب بلاغی با تاکید بر اینکه 70 برنامه در هفته هنر انقلاب در استان برگزار می شود، ادامه داد: جشن هنر انقلاب و معرفی چهره هنر انقلاب در روز 23 فروردین در پردیس قدس برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان این است که در این برنامه ها از مشارکت مردم استفاده کنیم، افزود: همچنین در هفته هنر انقلاب نمایشگاه نقاشی، نمایشگاه عکس، آثار تجسمی و عصر شعر بهار انقلاب برگزار می شود.

وی همچنین ابراز داشت: مرکز رشد هنر انقلاب نیز تا پایان بهار با هدف حمایت از فعالان جوان هنری در رشته های مختلف راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره هنر انقلاب آذربایجان شرقی 23 فروردین انتخاب می شود

چهره هنر انقلاب آذربایجان شرقی 23 فروردین انتخاب می شود