مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 17:322022-04-06سياسي

تعطیلی پروژه پل سردار شهید همدانی پذیرفتنی نیست


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: تعطیلی پروژه پل سردار شهید همدانی در شرایط مطلوب آب و هوایی پذیرفتنی نیست.

- ، مهدی حیدری چهارشنبه در نخستین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان ضمن تبریک سال نو، به نرخ گذاری ناوگان حمل و نقل عمومی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال برای اولین بار نرخ نامه حمل و نقل عمومی در روزهای نخستین سال ابلاغ و بر روی خودروها نصب شده است که این اقدام بهبود شرایط را نسبت به سال های گذشته به دنبال دارد.

مهدی حیدری با بیان اینکه ارائه نرخ نامه حمل و نقل عمومی در وقت قانونی از وظایف شورا بود که انجام شد، اضافه کرد: این اقدام به همت شورا و شهرداری به موقع صورت گرفت و جای تقدیر دارد.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان به مصوبه طرح شهاب در زمینه شفاف سازی اقدامات شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: شفاف سازی از وظایف مدیریت شهری است و طبق مصوبه باید به آن عمل شود و در این راستا شورا می تواند پیشگام شود.

وی همچنین با اشاره به نام گذاری سال جدید مبنی بر سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اضافه کرد: خدمت رسانی در مجموعه مدیریت شهری به شهروندان خدمت با برکتی است که باید قدردان آن باشیم اما متأسفانه شهرداری ها به این نام خطاب می شوند که بخش عمده ای از نارضایتی ها مربوط به شهرداری هاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پروژه پل سردار شهید همدانی پذیرفتنی نیست

تعطیلی پروژه پل سردار شهید همدانی پذیرفتنی نیست