مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-06اقتصادي

کشف کالاهای قاچاق میلیاردی از یک دستگاه اتوبوس


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف کالاهای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس به ارزش تقریبی یک میلیارد و 900 میلیون ریال در سطح محورهای مواصلاتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد عقیل سلگی بیان داشت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در هنگام گشت زنی در محور اراک- بروجرد به یک دستگاه خودروی اتوبوس حامل بار مظنون شده و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: مآموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف 274 عدد قوطی انواع روغن و 24 عدد فیلتر خودروی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با اشاره به تعیین ارزش تقریبی یک میلیارد و 900 میلیون ریالی کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان این پلیس افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

کشف 948 کیلوگرم مغز بادام قاچاق در شازند سلگی همچنین بیان داشت: در ادامه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان شازند، در هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالاهای قاچاق میلیاردی از یک دستگاه اتوبوس

کشف کالاهای قاچاق میلیاردی از یک دستگاه اتوبوس