مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-06سياسي

ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده حریم تهران


معاون شهردار تهران با اشاره به ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده حریم تهران گفت:بررسی ویژه ترک فعل سازمان ها و نهادها در انجام وظایف قانونی خود در قبال حریم شهر تهران بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، آخرین وضعیت حریم شهر تهران در بازدید احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علیرضا صادقی مدیرکل حریم شهر تهران، سید امیر فتاحیان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان و شهرداران مناطق 4 و 13 مورد بررسی قرار گرفت.

  حمیدرضا صارمی با بیان اینکه حریم مناطق 4 و 13 از حساس ترین حرائم شهر تهران هستند، درخصوص این بازدید، گفت: پیشگیری از تصرفات غیرقانونی، جلوگیری از تفکیک اراضی توسط افراد سودجو و ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده حریم، نیازمند نظارت مستمر و دائمی است و همراهی سازمان بازرسی کل کشور با شهرداری تهران در جریان نظارت و بازدیدها از این محدوده، حاکی از این است که موضوع صیانت از حریم شهر در کانون توجه مسئولین عالی رتبه دستگاه های نظارتی و قضایی قرار گرفته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به اینکه ورود جدی دستگاه های قضایی و نظارتی به موضوع حریم می تواند پایانی بر بی تفاوتی ها و بی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده حریم تهران

ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده حریم تهران