مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 16:272022-04-06اجتماعي

40 درصد دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای بوشهر غیربومی هستند


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: 40 درصد از دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای استان بوشهر غیربومی هستند.

- ، اکبر منصوری نسب بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز آموزش حضوری در مراکز تابعه دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر اظهار داشت: دانشگاه فنی حرفه ای استان بوشهر سه هزار و 500 دانشجوی دختر و پسر دارد که 40 درصد از آنها غیربومی هستند.

وی اضافه کرد: در این راستا دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر تمهیدات لازم را برای سرگیری آموزش های حضوری و ارائه خدمات رفاهی را در برنامه ریزی های خود گنجانده است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: مطابق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستورالعمل دانشگاه فنی و حرفه ای کلاس های دروس عملی و تئوری - عملی از 14 تا 31 فروردین 1401 به صورت حضوری برای دانشجویان بومی و همچنین مجازی برای دانشجویان غیربومی دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: از اول اردیبهشت ماه در صورت پایداری وضعیت منطقه آبی و زرد کرونایی، تمامی کلاس ها برای دانشجویان بومی و غیر بومی با ارائه خدمات آموزشی و رفاهی به دانشجویان به شیوه کاملاً حضوری برگزار خواهد شد.

منصوری نسب یادآور شد: تزریق دو دوز واکسن کووید 19 برای حضور دانشجویان در کلاس های درس و استفاده از خدمات آموزشی و همچنین تزریق سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای بوشهر غیربومی هستند

40 درصد دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای بوشهر غیربومی هستند