مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-06سياسي

عزم اراده دولت در مبارزه با قانون شکنان دانه درشت


نماینده ویژه استاندار مازندران در امور صیانت از محیط زیست، منابع طبیعی و اراضی ملی استان از عزم اراده دولت در مبارزه با متخلفان و قانون شکنان دانه درشت خبر داد.

- در جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با تفکیک و تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان بابل اظهار کرد: دولت سیزدهم برپایه قانون مداری شکل گرفته است و با کسی عهد اخوت و برادری نبسته و زیر هیچ فشار سیاسی نخواهد رفت.

ناصر اکبرزاده با اشاره به اینکه در برابر قانون همگان برابرند گفت: هدف از برگزاری چنین کارگروهی حفظ و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی مازندران و مبارزه با دانه درشت های قانون شکن و حفظ حقوق بیت المال است.

نماینده ویژه استاندار با اشاره به اینکه ️در گام نخست با هنجار شکنان و مفسدان کلان برخورد خواهد شد، گفت: به دور از هر گونه ملاحظات سیاسی با متخلفان برخورد می شود و باید افکار عمومی در این زمینه اقناع شود.

اکبرزاده با بیان اینکه توجیه کمبود امکانات از سوی برخی از مسئولان در برخورد با هنجارشکنان در نظام مقتدر جمهوری اسلامی معنا ندارد، تصریح کرد: تقویت ارتباط بین مسئولان، نمایندگان رهبر و تریبون داران ضروری است.

وی خواستار تعامل و ارتباط بیشتر دستگاه های متولی با یکدیگر شد و با بیان اینکه مسئولان امر باید اشراف بیشتری نسبت به حوزه ماموریتی خویش داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم اراده دولت در مبارزه با قانون شکنان دانه درشت

عزم اراده دولت در مبارزه با قانون شکنان دانه درشت