مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 15:322022-04-06سياسي

تمجید رهبر معظم انقلاب از عملکرد «رادیو تلاوت»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت صدا، در گفتگویی که پیرو سخنان رهبر معظم انقلاب با منصور قصری زاده مدیر رادیو تلاوت انجام شد، - مقام معظم رهبری در دیدار نوروزی خود با جمعی از قاریان و حافظان قرآن کریم از رادیو تلاوت سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت صدا، در گفتگویی که پیرو سخنان رهبر معظم انقلاب با منصور قصری زاده مدیر رادیو تلاوت انجام شد، وی گفت: فرمایش حضرت آقا که رضایتمندی خودشان را از تلاوت های پخش شده، اعلام کردند ما را مصمم تر از گذشته کرد تا با تلاشی دو چندان و برنامه ریزی ویژه، تحولی رو به رشد را در رادیو تلاوت ایجاد کنیم.

وی افزود: در جلسه ای که جمعی از قاریان و حافظان قرآن کریم با مقام معظم رهبری دیدار داشتند، ایشان فرمودند بنده با رادیو تلاوت مأنوسم الحمدللّه، غالباً گوش می کنم آن وقتی که فراغت داشته باشم؛ به قدری تلاوت های خوب در این رادیو و گاهی در تلویزیون که کمتر توفیق پیدا می کنم [ببینم]وجود دارد که انسان واقعاً خدا را شکر می کند؛ من خیلی اوقات وقتی می شنوم تلاوت را، خدا را شکر می کنم.

قصری زاده ادامه داد: به قول حضرت آقا تلاوت های پخش شده در رادیو تلاوت، هنرمندانه است و به واقع تمام تلاش ما و همکارانم تا به امروز انتخاب بهترین تلاوت ها از قرآن کریم بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید رهبر معظم انقلاب از عملکرد «رادیو تلاوت»

تمجید رهبر معظم انقلاب از عملکرد «رادیو تلاوت»