مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 15:222022-04-06اجتماعي

مدیر کل جدید محیط زیست فارس معارفه شد


با حضور جمعی از مدیران استان فارس و کشور کلید مدیریت محیط زیست فارس به عطاءپورشیرزاد سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، باید زمینه بهره گیری از نهادهای مردم نهادی که دستی بر حوزه دانش بنیان دارند را فراهم کرد این در حالی است که مدیران امر به سراغ این افراد بروند نه این که منتظر باشند تا اینگونه افراد به سراغ مدیران بیایند.

مدیر کل جدید حفاظت محیط زیست فارس هم در این جلسه گفت: یکی اولویت هایی که در اداره کل محیط زیست فارس مد نظر است توسعه فعالیت های مردم پایه است این در حالی است که باید سبک زندگی به گونه ای تغییر یابد که حفظ و حراست از محیط زیست یکی از اصول اساسی زندگی هر نفر در جامعه باشد.

عطاءپورشیرزاد با بیان اینکه حفاظت محیط زیست یک دستگاه نظارتی و ستادی است و بسیاری از مباحث زیست محیطی در سایر دستگاه ها شکل گرفته و دنبال می شود، اهمیت همراهی همه دستگاه های اجرایی را برای رسیدن به اهداف تبیین شده مورد تاکید قرار داد.

پورشیرزاد همچنین ابراز امیدواری کرد که شاهد عبور از سطح شعار در حوزه حفاظت محیط زیست و دنبال کردن اقدامات با نگاه نتیجه محور باشیم و گفت: شخصاً علاقه خاصی به رسانه دارم و معتقد هستم که رسانه در بخش های مختلف خصوصاً حفاظت محیط زیست بسیار کارگشا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل جدید محیط زیست فارس معارفه شد

مدیر کل جدید محیط زیست فارس معارفه شد