مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-06اقتصادي

خلخال رتبه اول جشن گلریزان را در استان اردبیل دارد


شهرستان خلخال در سال های متمادی رتبه اول جشن گلریزان را در بین شهرستان های استان اردبیل به خود اختصاص داده است.

- خلخال- رییس دادگستری خلخال گفت: شهرستان خلخال در سال های متمادی رتبه اول جشن گلریزان را در بین شهرستان های استان اردبیل به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نباتی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی جشن گلریزان خلخال اظهار کرد: جشن گلریزان امسال با هدف پرداخت 25 میلیارد ریال بدهی مالی 7 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد زندان این شهرستان در ماه پرفضیلت رمضان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تداوم شرایط کرونایی در جامعه امکان برگزاری جشن حضوری گلریزان وجود نداشته و این مراسم با استفاده کامل از ظرفیت فضای مجازی برگزار خواهد شد.

رییس دادگستری خلخال با بیان اینکه جشن گلریزان امسال 28 فروردین ماه امسال با حضور تعداد معدودی از خیرین و دست اندرکاران برگزاری این جشن و به صورت زنده از شبکه های مختلف فضای مجازی پخش خواهد شد، از همکاری و هماهنگی خبرنگاران رسانه های جمعی برای پوشش این برنامه خبر داد.

نباتی سهم جمع آوری کمک های مردمی از سوی مرکز استان اردبیل را یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: محکومیت زندانیان مالی خلخال به علت ناتوانی در پرداخت بدهی، مهریه، نفقه، ضمانت بانکی و یا ناتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلخال رتبه اول جشن گلریزان را در استان اردبیل دارد

خلخال رتبه اول جشن گلریزان را در استان اردبیل دارد