مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-06اقتصادي

تاکید بر تولید دانش بنیان عاملی برای جلوگیری از مهاجرت افراد تحصیل کرده کشور


رییس پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی تولید دانش بنیان را عاملی برای جلوگیری از مهاجرت تحصیل کرده های کشور و حفظ این نیرو های متخصص عنوان کرد.

- رییس پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی تولید دانش بنیان را عاملی برای جلوگیری از مهاجرت تحصیل کرده های کشور و حفظ این نیرو های متخصص عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، مهدی عباسی در راستای نامگذاری شعار سال درباره علت تاکید رهبر انقلاب بر تولید دانش بنیان گفت: باتوجه به رشد روز افزرون شرکت های دانش بنیان در کشور و برنامه کشور به منظور فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی از سویی و نیاز روز کشور به منظور شکستن فشار تحریم ها و نیاز مبرم به تولیدات دانش محور از سوی دیگر باعث شد تا رهبر معظم انقلاب سال 1401 را با تاکید بر تولیدات دانش بنیان معرفی کنند.

وی افزود: از دیدگاه دیگر می توان این نام گذاری هوشمندانه ایشان را وجود بیکاری در جمعیت فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی و مهاجرت آن ها به کشورهای دیگر نیز دانست که این امر سبب می گردد بخش عمده ای از نیروی انسانی متخصص با دانش و انرژی مورد نیاز روز کشور از دسترس خارج شوند، لذا با مدیریت صحیح شرکت های دانش بنیان می توان شاهد اشتغال زایی بخش عمده ای از این جمعیت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تولید دانش بنیان عاملی برای جلوگیری از مهاجرت افراد تحصیل کرده کشور

تاکید بر تولید دانش بنیان عاملی برای جلوگیری از مهاجرت افراد تحصیل کرده کشور