مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-06سياسي

آصفری: بانک ها ملزم به ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان هستند


محمد حسن آصفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: سال گذشته مجلس قوانین خوبی را در خصوص شرکت های دانش بنیان تصویب و سیاست های تشویقی را برای تاسیس و توسعه این شرکت ها لحاظ و دستگاه ها و ارگان ها را ملزم به حمایت از این شرکت ها کرد.

وی افزود: بر اساس قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی بانک ها نیز ملزم هستند تسهیلات لازم را در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار دهند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال مجلس شورای اسلامی نیز بنا دارد در جلساتی از وزرا دعوت و برنامه های وزارتخانه را در خصوص تحقق شعار سال مورد سوال قرار دهد تا چنانچه موانع قانونی وجود دارد نسبت به رفع آن اقدام و بسترهای لازم را فراهم سازد.

آصفری افزود: بدون شک این شرکت های دانش بنیان هستند که می توانند کشور را به استقلال رسانده و از خام فروشی جلوگیری و  قطع وابستگی برای کشور ارزش افزوده ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه با استقلال کشور قدرت چانه زنی افزایش یافته و اقتدار و عزت نیز افزایش می یابد، گفت: باید تمام ظرفیت های مجلس، وزارتخانه ها، ارگان ها و نهادها برای سرعت بخشی به صدور مجوزهای مربوط به شرکت های دانش بنیان به کار گرفته شود تا این فعالان این شرکت ها بدون دغدغه بتوانند به کار و فعالیت بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: بانک ها ملزم به ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان هستند

آصفری: بانک ها ملزم به ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان هستند