مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-06سياسي

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید خدایی محل دریافت نامه های مردم البرز به رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور فردا به استان البرز سفر می کند و به همین منظور در ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید خدایی کرج، - معاون استاندار البرز گفت: ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید خدایی کرج، محلی برای دریافت نامه های مردم به رییس جمهور تعیین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور فردا به استان البرز سفر می کند و به همین منظور در ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید خدایی کرج، محلی برای دریافت نامه های مردم به رییس جمهور تعیین شده است.

غغفور قاسم پور، معاون استاندار البرز با اعلام این خبر گفت: همه دستگاه های اجرایی فردا، 18 فروردین، از ساعت 14 تا 22 در این ساختمان مستقر می شوند تا به درخواست های مردمی پاسخ دهند.

قاسم پور با بیان اینکه این ارتباط از طریق سامانه 111 نیز امکان پذیر است، گفت: مرکز رسیدگی به درخواست های مردمی با حضور تمام دستگاه ها از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش فنی و حرفه ای، تامین اجتماعی، خدمات درمانی، صندوق بازنشستگی، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه، صندوق کارآفرینی امید، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، بهزیستی، روستاییان و عشایر استان البرز در این مدت فعال خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید خدایی محل دریافت نامه های مردم البرز به رییس جمهور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید خدایی محل دریافت نامه های مردم البرز به رییس جمهور