مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-06سياسي

ضرورت توسعه ناحیه صنعتی روح کندی در بیله سوار


در راستای تقویت ظرفیت های صنعتی و کشاورزی در شهرستان ها، پیگیری توسعه ناحیه صنعتی روح کندی در شهرستان بیله سوار ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست تدوین نهایی و هماهنگی اجرای برنامه پیشرفت شهرستان بیله سوار اظهار کرد: تقویت ظرفیت های صنعتی و کشاورزی در شهرستان ها دارای اهمیت بوده و در این راستا پیگیری توسعه ناحیه صنعتی روح کندی در شهرستان بیله سوار ضروری است.

وی افزود: در برنامه پیشرفت استان اردبیل به ظرفیت های شهرستان ها در زمینه های مختلف توجه شده و تلاش می شود با اجرای پروژه های دارای اولویت، زمینه توسعه شهرستان و رفع نیازمندی مردم فراهم گردد.

استاندار اردبیل ادامه داد: هماهنگی فرمانداری ها با دستگاه های اجرایی برای هم فکری در راستای تأمین اعتبارات مورد نیاز از محل های مختلف ضروری بوده و در صورت اعلام نیاز به اعتبار ملی برای تکمیل پروژه ها، پیگیری های لازم صورت می پذیرد.

ضرورت توجه به ظرفیت مرزی شهرستان بیله سوار عاملی بیان کرد: با توجه به برخی مشکلات شهرستان بیله سوار از جمله مشکل آب رسانی، برای تأمین اعتبار و کاهش این مشکلات برنامه ریزی می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت مرزی شهرستان بیله سوار، اجرای فضاهای گردشگری با محوریت بازارچه صنایع دستی از جمله برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه ناحیه صنعتی روح کندی در بیله سوار

ضرورت توسعه ناحیه صنعتی روح کندی در بیله سوار