مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-06سياسي

برپایی غرفه های «سفره بهشت- افطار ساده» در بهشت زهرا(س)


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت زهرا (س) از برپایی غرفه های «سفره بهشت- افطار ساده» در بهشت زهرا (س) در راستای تعظیم شعائر الهی خبر داد.

- ، مهدی قربانعلی از برپایی غرفه های سفره بهشت- افطار ساده در بهشت زهرا (س) در راستای تعظیم شعائر الهی و ایجاد فضای افطار ساده همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء خبر داد و گفت: این طرح با نظر مدیرعامل سازمان و در راستای بزرگداشت شعائر الهی از ابتدای ماه رمضان آغاز و بر اساس آن پنج غرفه سفره بهشت افطار ساده در پنج مکان ورودی و خروجی سازمان مستقر شد.

وی افزود: در این غرفه ها پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) با بسته های از افطاری ساده و بهداشتی، به پذیرایی از مهمانان ماه خدا می پردازند.

قربانعلی عنوان کرد: همچنین در کنار هر کدام از این غرفه ها فرشی قرار گرفته که با حضور روحانیون معزز، نماز به جماعت نیز قرائت شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت زهرا (س) در ادامه گفت: این اقدام با هدف احیای نماز اول وقت و افطار ساده ویژه مهمانان ماه خدا صورت گرفته و ان شاءالله فراگیر شود.

قربانعلی ادامه داد: توزیع و ارائه افطاری ساده در حال حاضر با هزار بسته افطاری ساده آغاز شده و در شب های آینده قطعاً با حضور گسترده تر زائران گلزار شهدا، افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی غرفه های «سفره بهشت- افطار ساده» در بهشت زهرا(س)

برپایی غرفه های «سفره بهشت- افطار ساده» در بهشت زهرا(س)