مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-06سياسي

هفته هنرانقلاب اسلامی 130 برنامه در فارس اجرا می شود


رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس از پیش بینی و اجرای 130 برنامه فرهنگی و هنری با هدف بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

- وحید نمازی چهارشنبه 17 فروردین در یک کنفرانس خبری که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، برگزار شد، با یادآوری اینکه این هفته به نام و یاد سید شهیدان اهل قلم، هفته هنر انقلاب اسلامی نام گرفته است، شهید آوینی را اهل علم و عمل دانست و افزود: آوینی نوع نگاه هنری انقلاب را با یک نگاه نوین ارائه می کند و این هفته پاسداشت مکتب و هنر انقلابی است.

رییس حوزه هنری استان فارس همچنین با تاکید بر اینکه فلسفه هفته هنر انقلاب اسلامی، معرفی داشته ها و دستاوردها در عرصه هنر انقلاب اسلامی است، گفت: داشته هنر انقلاب ما با داشته های قبلی از لحاظ فرم و مفهوم اصلا قابل قیاس نیست.

نمازی همچنین با بیان اینکه هنر انقلاب یک هنر دغدغه مند شد و حرف مردم است، پیوند هنر و رسانه را یک پیوند خوب دانست و عنوان کرد: هنر می تواند نقش کامل در حوزه رسانه داشته باشد و نمازی گفت: او گفت: ی مبتنی بر زیست بوم هنری و فرهنگی استان است.

او از تشکیل ستاد هفته هنر در استان ها خبر داد و گفت: امسال نهمین سالی است که این هفته هنر انقلاب برگزار می شود و دستگاه های فرهنگی به خوبی وارد میدان شدند و بسیج هنرمندان هم به عنوان جانشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته هنرانقلاب اسلامی 130 برنامه در فارس اجرا می شود

هفته هنرانقلاب اسلامی 130 برنامه در فارس اجرا می شود