مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-06اقتصادي

بیش از 600 هزار مشترک برای دریافت گاز رایگان معرفی شد


تعداد مشترکانی که کمیته امداد و بهزیستی برای دریافت گاز رایگان معرفی کرده اند و اطلاعاتشان در سامانه شرکت ملی گاز ثبت شده است، به بیش از 600 هزار خانوار رسید.

- به نقل از صدا و سیما، سید جلال نورموسوی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: در مورد رایگان شدن گاز برای خانوارهای محروم تحت پوشش نهادهای حمایتی، تاکنون ما تمام اطلاعات ارسالی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را صحت سنجی کرده ایم و بعد از آن وارد سامانه شرکت ملی گاز شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس در کمیته امداد امام خمینی (ره) از قبل عید تاکنون شاهد رشد 23 درصدی آمار بوده ایم و کد اشتراک 489 هزار خانوار کمیته امداد در سامانه شرکت ملی گاز ثبت شده است.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز افزود: در سازمان بهزیستی میران رشد آمار نسبت به قبل عید بیشتر بوده و تاکنون حدود 114 هزار کد اشتراک خانوار در سامانه شرکت ملی گاز ثبت شده است.

نورموسوی در مورد علت اختلاف آمار کمیته امداد امام خمینی (ره) با لیست شرکت ملی گاز اظهار داشت: کمیته امداد یک لیست کلی داده و ما بعد از پایش به عدد حدود 500 هزار کد اشتراک رسیده ایم که در سامانه شرکت گاز ثبت کرده ایم.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه برخی از این خانوارها در مناطق محروم و عشایر نشنین زندگی می کنند و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 600 هزار مشترک برای دریافت گاز رایگان معرفی شد

بیش از 600 هزار مشترک برای دریافت گاز رایگان معرفی شد