مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-06سياسي

اختصاص بخشی از زون های صنعتی فارس به شرکت های دانش بنیان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از در نظرگرفتن بخشی از زون های اراضی قابل واگذاری استان برای استقرار شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: واگذاری اراضی در شهرک های صنعتی  تقاضامحور، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از در نظرگرفتن بخشی از زون های اراضی قابل واگذاری استان برای استقرار شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: واگذاری اراضی در شهرک های صنعتی  تقاضامحور، بدون مزایده انجام خواهد شد.

سید مصطفی هاشمی چهارشنبه 17 فروردین در آیین آغاز به کار کمیته ویژه تحقق شعار سال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: در این کمیته که از صاحب نظران و متخصصان در حوزه شرکت های دانش بنیان نیز حضور دارند، برنامه های عملیاتی و کاربردی برای حمایت از تولید دانش بنیان تدوین و اجرا می شود.

او با بیان اینکه شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی چهاردهمین شعار سال معظم له با رویکرد اقتصادی است، افزود: در نامگذاری شعار سال در دهه اخیر، تماماً بر موضوع تولید و اقتصاد ملّی تاکید شده و راه رسیدن به آن تولید دانش بنیان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس ادامه داد: انتخاب شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در راستای ارتقای تولید بیشتر بر پایه دانش داخلی و در راستای تلاش حداکثری از سوی سرمایه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بخشی از زون های صنعتی فارس به شرکت های دانش بنیان

اختصاص بخشی از زون های صنعتی فارس به شرکت های دانش بنیان