مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-06اجتماعي

مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست فارس معرفی شد


طی مراسمی با حضور معاون سازمان حفاظت محیط زیست و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، ضمن قدردانی از حمید ظهرابی، عطا پورشیرزاد به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست فارس معرفی شد.

- معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست چهارشنبه 17 فروردین در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید حفاظت محیط زیست فارس، مبای برنامه های این سازمان در سال جدید را مردم پایه، هوشمند و فناورانه توصیف کرد.

نورالله مرادی با بیان اینکه نیروی انسانی موجود کفاف حفاظت از کل عرصه های محیط زیست در کشور را نمی دهد، لزوم بهره گیری از توان انجمن ها و تشکل های مردم نهاد و فراهم کردن بستر برای حضور و فعالیت جدی تر این نهادها و تلاش برای افزایش تعداد سمن ها را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه فعالیت ها در زمینه توسعه مشارکت های مردمی در فارس خوب بوده و شاهد حضور فعالانه تشکل های مردم نهاد زیست محیطی در این استان هستیم، دانش بنیانی را از وجوه برجسته براساس شعار سال تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری دانست و حرکت در این مسیر را یک ضرورت دانست.

مرادی تاکید کرد: در این مبحث نباید منتظر شرکت ها و افراد فعال در حوزه فعالیت های دانش بنیان باشیم بلکه باید مدیران، مسئولان و دستگاه های مسئول به سراغ آنان بروند و مشارکت هرچه بیشتر آنان را ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست فارس معرفی شد

مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست فارس معرفی شد