مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-06اقتصادي

تغییر ریل مدیریتی استان قزوین به سمت مبارزه با فساد


ریل مدیریتی استان قزوین به سمت مدیریت جهادی و مبارزه با فساد تغییر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر نوروز امسال کاهش تلفات جاده ای بود که این موضوع در دستور کار قرار گرفت و شاهد بودیم که با همراهی مدیران شهرستانی اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داد.

فرماندار قزوین بیان کرد: از 70 میلیون ترددی که در سطح کشور صورت گرفت نزدیک به 20 میلیون در سطح محورهای مواصلاتی استان قزوین بود.

وی تاکید کرد: علی رغم اینکه شاهد افزایش مسافرت ها و بار ترافیکی سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین بودیم خوشبختانه حوادث جاده ای منجر به فوت در محورهای استان قزوین 80 درصد کاهش داشت.

کاظمی با اشاره به وضعیت بازار در ایام نوروز نیز عنوان کرد: با عملکرد موفق و تأثیرگذار جهاد کشاورزی در تنظیم بازار شاهد کمبود خاصی در بازار نبودیم.

وی با بیان اینکه ریل مدیریتی استان قزوین به سمت مدیریت جهادی و مبارزه با فساد تغییر کرده است، اضافه کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات شهرستان قزوین نارضایتی مردم از دستگاه های اجرایی است و نیاز است خدمات ما به سمتی حرکت کرده و به گونه ای باشد که رضایت مردم شهرستان جلب شود.

فرماندار قزوین با بیان اینکه حجم نارضایتی مردم از دستگاه های اجرایی خیلی بالا است، عنوان کرد: عملکرد و رفتار سو مدیران و کارمندان باعث اصلی این اعتراض و نارضایتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ریل مدیریتی استان قزوین به سمت مبارزه با فساد

تغییر ریل مدیریتی استان قزوین به سمت مبارزه با فساد