مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-06اقتصادي

آیا بعد از امیکرون به دز سوم واکسن کرونا نیاز است؟


امیکرون آخرین سویه ی شناسایی شده ی کرونا است که در ماه های اخیر بسیاری از کشورها را درگیر خود کرده است و حتی اخیرا انواع جدیدی از امیکرون در کشورهای دیگر شناسایی شده است.

برخی بر این باورند که با توجه به ضعیف بودن امیکرون به زودی شاهد پایان کرونا خواهیم بود اما واقعیت این است که ویروس به جهش خود ادامه خواهد داد و شاهد انواع جدیدی از ویروس کرونا خواهیم بود که ممکن است واکنش متفاوتی به ایمنی ناشی از واکسن ها بدهد.

تزریق دز سوم واکسیناسیون کرونا مدتی است که در سراسر کشور اجرایی شده است، این روزها انتخاب نوع واکسن و مرکز تزریق آن نقل هر محفل و جمعی است.

گاهی شنیده هایی به گوش می رسد که واکسن آسترازنکا لخته خون در بدن ایجاد می کند یا واکسن سینوفارم در برابر سویه جدید کرونا یعنی امیکرون بی دفاع است و .

، اما واقعا کدام یک از این شنیده ها رنگ و بویی از واقعیت داشته و بر پایه نتایج علمی است؟ پیش از تزریق واکسن دز سوم، بهتر است در انتخاب نوع واکسن دقت داشته باشیم و تا جای ممکن اطلاعات علمی خود را در این زمینه به روز کنیم، بر همین اساس در این مقاله قصد داریم تا واکسن ایرانی-استرالیایی اسپایکوژن را به طور کامل معرفی کنیم، نتایج مطالعه واکسن اسپایکوژن به عنوان دز بوستر یا دز سوم را بررسی کنیم و از این واکسن ساخت شرکت سیناژن بیشتر بدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بعد از امیکرون به دز سوم واکسن کرونا نیاز است؟

آیا بعد از امیکرون به دز سوم واکسن کرونا نیاز است؟