مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-06سياسي

پایان حمایت دولتی از آی تی آی


نخستین جلسه کارگروه رفع موانع تولید در سال جدید با گلایه استاندار از مدیران واحدهای تولیدی و اتمام حجت با مسئولان کارخانه آی تی آی همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،دچهارصد و سی و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیته اجرایی ارتقاء توان تولید ستاد مقاومتی استان فارس به ریاست استاندار فارس و با حضور معاون دادگستری فارس، رییس سازمان صمت فارس، رییس جهاد کشاورزی فارس و همچنین جمعی دیگر از مدیران، کارشناسان و مدیران این کارخانجات با هدف مانع زدایی و بررسی مشکلات آن ها در محل سال شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

در این جلسه به مشکلات کارخانجات و واحد های تولیدی نظیر کارخانه مخابراتی راه دور ایران یا آی تی آی، کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز، کارخانه تولید کاغذ زاگرس فارس و شرکت صنعت داران افتخاری سک سک رسیدگی شد و با حضور اعضایی که در شرکت کرده بودند تصمیمات لازم جهت توسعه، راه اندازی مجدد و یا واگذاری واحد های تولیدی نیز گرفته شد.

استاندار فارس در از این جلسه با بیان اینکه تعهدات دولت و بخش خصوصی باید دو طرفه باشد، مطرح کرد: در زمینه تولید بایستی سرمایه گذاری و مدیریت توسط افراد کاردان و آگاه انجام بگیرد تا در فرآیند تولید مشکلی به وجود نیاید اما متاسفانه ما شاهد آن هستیم که افراد ناوارد و بی تعهد مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان حمایت دولتی از آی تی آی

پایان حمایت دولتی از آی تی آی