مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-06سياسي

اعزام 866 مبلغ دینی ویژه رمضان به نقاط مختلف لرستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام 866 مبلغ دینی به نقاط مختلف استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- حجت الاسلام مهدی قدرتی، در نشست با اصحاب رسانه لرستان، اظهار کرد: در سال جاری 85 کلان برنامه فرهنگی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان هدف گذاری شده است.

وی با بیان اینکه محور برنامه های فرهنگی امسال جهاد تبیین است و در لرستان نیازمند چند رویداد خاص فرهنگی هستیم، ادامه داد: برای ماه مبارک رمضان با حفظ پروتکل های بهداشتی همه مساجد استان در سه وعده باز است و در کنار اقامه نماز جلسات ختم، تفسیر، اخلاق و احکام برگزار می شود.

قدرتی با بیان اینکه 866 نفر به عنوان مبلغ در ماه رمضان امسال در سراسر استان اعزام شدند که از این تعداد 160 مبلغ غیربومی و 696 نفر بومی هستند، عنوان کرد: در رمضان چند پویش ازجمله افطاری ساده برگزار می شود کمااینکه در کنار این پویش ها مسابقات فرهنگی نیز برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری پویش بهترین دعای روز در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و با بیان اینکه در در این پویش که هر کسی دعایی دارد آن را می فرستند که هر روز به یک دعای ارسالی هدایایی از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان اهدا خواهد شد، ادامه داد: پویش برآورده شدن آرزوهای کوچک و بزرگ با همکاری خیرین و آبشار عاطفه ها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 866 مبلغ دینی ویژه رمضان به نقاط مختلف لرستان

اعزام 866 مبلغ دینی ویژه رمضان به نقاط مختلف لرستان