مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-06اقتصادي

کاهش دغدغه های درمانی مردم گیلان در اولویت است


استاندار گیلان با تأکید بر تسریع در روند احداث مجتمع پزشکی لاکان رشت، گفت: تقویت شاخص های درمانی در راستای کاهش دغدغه های مردم گیلان در اولویت است.

- ، اسدالله عباسی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه در دست اجرای مجتمع دانشگاهی سایت لاکان با اشاره به معطلی 25 ساله این پروژه، اظهار کرد: با توجه به قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیا برای تکمیل این پروژه کار به جدیت در حال اجرا است.

وی در ادامه به تعیین بازه سه ساله برای تکمیل این پروژه اشاره و با بیان اینکه هم اکنون بخش سازه و مقاوم سازی در حال انجام است، افزود: حمایت های مالی از این پروژه بر اساس صورت وضعیت انجام می شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه مجموعه بیمارستانی 400 تختخوابی در سایت و نیمه تمام ماندن آن، تصریح کرد: از اعتبارات سفر رییس جمهور منابع خوبی برای تسریع در روند اجرای این پروژه تخصیص می یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه قدمت برخی بیمارستان های استان گیلان به 100 یال پیش باز می گردد، گفت: پورسینا یکی از این بیمارستان ها است که عملیات احداث بیمارستان جایگزین در حال انجام بوده و برای آن بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

عباسی با تأکید بر ارتقای جایگاه استان گیلان در شاخص های بهداشتی و درمانی، اضافه کرد: باید از همه ظرفیت ها در این زمینه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دغدغه های درمانی مردم گیلان در اولویت است

کاهش دغدغه های درمانی مردم گیلان در اولویت است