مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-06سياسي

حضور خیران در توسعه جنگل حائز اهمیت است


معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اجرای طرح پویش نهال کاری در استان زنجان، گفت: حضور خیران در توسعه جنگل حائز اهمیت است.

- پیمان فقیه ظهر امروز (17 فروردین ماه) در مراسم اجرای طرح مدیریت منابع جنگلی بادامستان، اظهار کرد: محدوده جنگل کاری در منطقه بادامستان 350 هکتار است که 50 هکتار جنگل کاری با نهال اُرس و 300 هکتار به صورت کاشت بذر خواهد بود.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای دو پویش هر ایرانی یک درخت و هر شهید 1000 اصله نهال با همکاری برخی کارخانجات استان به صورت خیرین منابع طبیعی، عملیات جنگل کاری در منطقه بادامستان انجام خواهد شد و در این راستا سه شرکت پارس سوییچ، راشا کاسپین و سرنگ شفا به کمک این اداره کل آمده اند.

در ادامه این مراسم، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان نیز گفت: درختکاری در منطقه بادامستان به دلیل آتش سوزی چند سال قبل در این محل و از بین رفتن 500 هکتار جنگل در این منطقه بود.

جعفر بیات تصریح کرد: نقش درخت و جنگل برای جوامع بشری بسیار حائز اهمیت است و مجامع فنی و تخصصی که به اهمیت درخت و جنگل ها واقف هستند، در این راستا به کمک همیاران طبیعت بشتابند.

رییس اداره جنگل داری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان نیز در این مراسم، اظهار کرد: جنگل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور خیران در توسعه جنگل حائز اهمیت است

حضور خیران در توسعه جنگل حائز اهمیت است