مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-06اقتصادي

آغاز عملیات احداث بیمارستان جایگزین پورسینا با اعتبار 1000 میلیاردی


استاندار گیلان، به قدمت یکصد ساله برخی بیمارستان ها همچون پورسینا و رازی رشت اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث بیمارستان جایگزین با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهوری به گیلان آغاز شده است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، به قدمت یکصد ساله برخی بیمارستان ها همچون پورسینا و رازی رشت اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث بیمارستان جایگزین با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهوری به گیلان آغاز شده است.

اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از مرکز مراقبت های پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ظرفیت 120 تخت بیمارستانی، بیمارستان 400 تختخوابی پروفسور سمیعی رشت و ساختمان در حال احداث دانشکده پزشکی مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت که 25 سال متوقف مانده بود و عملیات اجرایی آن با همت قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و دولت سیزدهم آغاز شده، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مجموعه از سال 1375 معطل و بلاتکلیف مانده بود که از سال گذشته طی قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) روند عملیات اجرایی آن با جدیت آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طی بازه زمانی سه ساله باید این مجموعه تکمیل شود، گفت: در حال حاضر بخش سازه و مقاوم سازی در حال انجام است و براساس صورت وضعیت، پشتیبانی مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث بیمارستان جایگزین پورسینا با اعتبار 1000 میلیاردی

آغاز عملیات احداث بیمارستان جایگزین پورسینا با اعتبار 1000 میلیاردی