مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-06بين الملل

وعده مدودف درباره مقابله با مصادره اموال روسیه در سطح بین المللی


معاون شورای امنیت روسیه، هشدار داد مسکو پرونده های زیادی را هم در دادگاه های ملی آمریکا و اروپا و هم در دادگاه های بین المللی برای مقابله با تلاش ها برای مصادره اموال روسیه به جریان خواهد انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری مدودف رییس جمهور پیشین روسیه امروز (چهارشنبه) در پستی تلگرامی نوشت مسکو در دادگاه های سراسر جهان با تلاش ها برای مصادره اموال خود در خارج از روسیه مقابله خواهد کرد.

 مدودف که از سال 2008 تا 2012 رییس جمهور بود و اکنون معاون شورای امنیت این کشور است، افزود: مخالفان روسیه باید بدانند که با پرونده های زیادی در دادگاه ها مواجه خواهند شد، هم در دادگاه های ملی ایالات متحده و اروپا و هم در دادگاه های بین المللی.

وی پیش تر با بیان این که ایالات متحده، روس هراسی منزجرکننده را در تلاش برای به زانو درآوردن مسکو و تجزیه آن دامن زده، گفت، روسیه این قدرت را دارد که همه دشمنان بی شرم خود را سر جایشان بنشاند.

مدودف همچنین گفته بود که اگر تهدیدهای غرب مبنی بر توقیف دارایی های روس ها در کشورهای خارجی محقق شود، روسیه پاسخ متقارن خواهد داد و دارایی های خارجی ها و شرکت های خارجی بر اساس قوانین روسیه، توقیف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده مدودف درباره مقابله با مصادره اموال روسیه در سطح بین المللی

وعده مدودف درباره مقابله با مصادره اموال روسیه در سطح بین المللی