مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-06اقتصادي

1200نفر از مالکان اراضی شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی خلع ید شدند


معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته یک هزار و 200 نفر از مالکان اراضی شهرک های صنعتی استان خلع ید شدند.

- ، محمد کلامی افزود: متأسفانه این تعداد از افراد به منظور راه انداختن کسب و کار و واحدهای تولیدی و صنعتی زمین هایی را از شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی دریافت کرده بودند، اما پس از گذشت ماه ها هیچ فعالیتی از خود نشان ندادند.

وی اظهار داشت: مدیریت اقتصادی استان با هر گونه بی نظمی و بی توجهی به قانون و مقررات مقابله می کند و خلع ید این افراد نیز بر همین اساس با هماهنگی های لازم با مراجع قضایی صورت گرفته است، چون هر گونه واگذاری اراضی در شهرک های صنعتی باید منجر به تولید و اشتغال شود.

کلامی با بیان اینکه تعدادی از افراد فوق زمین هایی به مساحت پنج تا 6 هکتار در اختیار داشتند، ادامه داد: اینکه پس از مدت ها و فرصت دادن های مختلف هنوز کوچک ترین اقدامی در راستای راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی به انجام نرسد، نشان دهنده بی تفاوتی و سو استفاده های احتمالی است که استانداری آذربایجان شرقی با چنین افرادی قاطعانه برخورد می کند.

وی به فرصت ها و مزیت های اقتصادی آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف تولید و صنعت اشاره کرد و یادآور شد: استفاده درست از این فرصت ها می تواند مسیر رشد و پیشرفت اقتصادی استان را فراهم کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200نفر از مالکان اراضی شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی خلع ید شدند

1200نفر از مالکان اراضی شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی خلع ید شدند