مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-06اقتصادي

افزایش قیمت گوجه در قزوین/ مدیرکل راهداری اعتصاب کامیون داران را رد کرد


قیمت گوجه مانند برخی از استان های کشور در قزوین افزایش پیدا کرده است که با پیگیری این موضوع عده ای از مسئولان اعتصاب کامیون داران را علت افزایش قیمت گوجه می دانند اما مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین اعلام می کند که هیچ اعتصابی صورت نگرفته است.

- ایسنا/قزوین قیمت گوجه مانند برخی از استان های کشور در قزوین افزایش پیدا کرده است که با پیگیری این موضوع عده ای از مسئولان اعتصاب کامیون داران را علت افزایش قیمت گوجه می دانند اما مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین اعلام می کند که هیچ اعتصابی صورت نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا چند روزی است که قیمت برخی از محصولات نظیر گوجه فرنگی افزایش پیدا کرده و تا 35 هزار تومان هم رسیده است؛ با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم مسئولان در جلسات همواره بر تنظیم بازار تأکید داشتند اما انگار این روزها نبض بازار منظم نیست.

مهدی مهدی زاده، رییس اتحادیه میوه و تره بار در گفت وگو با ایسنا اعلام می کند: از 2 روز گذشته به دلیل اعتصاب کامیون داران و عدم وجود کامیون های حمل بار، گوجه فرنگی وارد استان نشد که همین موجب افزایش قیمت آن در بازار شده است.

وی ادامه می دهد: روز گذشته در میدان میوه و تره بار قزوین هر کیلو گوجه فرنگی در سطح عمده فروشی 20 هزار تومان فروخته شد؛ امروز گوجه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت گوجه در قزوین/ مدیرکل راهداری اعتصاب کامیون داران را رد کرد

افزایش قیمت گوجه در قزوین/ مدیرکل راهداری اعتصاب کامیون داران را رد کرد