مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-06اقتصادي

واکنش دستیار رسانه ای شهردار تهران به اقدامات سازمان بهشت زهرا(س)


دستیار رسانه ای شهردار تهران به برخی از اقدامات صورت گرفته در بهشت زهرا (س) اشاره کرد و به مدیران این سازمان خداقوت گفت.

- دستیار رسانه ای شهردار تهران به برخی از اقدامات صورت گرفته در بهشت زهرا (س) اشاره کرد و به مدیران این سازمان خداقوت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا سیفی در توییتی نوشت: در چند ماه اخیر اتفاقات خوبی در سازمان بهشت زهرا (س) افتاده که شاید بی خبر باشید.

از بهبود وضع معیشتی کارکنان، بازگشایی ورودی های جدید که باعث کاهش ترافیک و دسترسی آسان تر شهروندان شده تا افزایش نظارت ها، جلوگیری از پیش فروش قبر و کوتاه شدن دست دلال ها و خلع ید پیمانکاران متخلف، خداقوت.

گفتنی است دستیار رسانه ای شهردار تهران این توییت را در پاسخ به توییت مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا نوشته است که عنوان کرده بود: 24 ساعته شدن گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا (س) در سراسر ماه مبارک رمضان را به مدد شهدا آغاز کردیم.

علیرغم اینکه یک سازمان بدون تعطیلی و با کارکردی خاص هستیم، بنده و همکارانم با افتخار نوکری مردم را می کنیم.

بنا بر این گزارش، 24 ساعته شدن سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در ماه مبارک رمضان به منظور شفاعت و کسب برکت و عنایت از شهدای آرمیده در این گلزار مقدس، برای اولین بار است که محقق شده و گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به صورت 24 ساعته به روی زائران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دستیار رسانه ای شهردار تهران به اقدامات سازمان بهشت زهرا(س)

واکنش دستیار رسانه ای شهردار تهران به اقدامات سازمان بهشت زهرا(س)