مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-06سياسي

جشن مجازی گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در کرمانشاه


مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه از آغاز جشن مجازی گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در کرمانشاه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه از آغاز جشن مجازی گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در کرمانشاه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

بابک ترابی در گفت و گو با ایسنا، از این جشن به عنوان یک سنت قدیمی در ستاد دیه نام برد و اظهارکرد: ستاد دیه به عنوان یک ستاد مردمی از بدو تاسیس خود هرساله در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد می کند.

وی افزود: خوشبختانه طی سالهای گذشته شاهد مشارکت خوب مردم در این امر خیر و خداپسندانه بوده ایم تا ضمن اینکه یک زندانی از بند رهایی پیدا کند، خانواده اش نیز از زیر بار مشکلات متعدد بیرون آیند.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه عنوان کرد: تا پیش از شیوع بیماری کرونا این جشن را طی مراسم باشکوهی به صورت حضوری برگزار می کردیم، اما از دو سال پیش به شکل مجازی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: امسال هم با توجه به بهبود شرایط کرونایی به واسطه واکسیناسیون گسترده، این برنامه هم به شکل حضوری با تعداد محدود شرکت کنندگان و هم به شکل مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن مجازی گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در کرمانشاه

جشن مجازی گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در کرمانشاه