مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-06اقتصادي

لنگه کفش سرقتی مجسمه تناولی چقدر می ارزید؟


مدتی از خبر به سرقت رفتن لنگه کفش مجسمه پرویز تناولی در پارک شفق تهران می گذرد و در حالی که با توجه به تعطیلات نوروزی خبری از جزییات مرمت این اثر به گوش نرسیده بود، - امروز تندیس تناولی درباره ی مرمت این اثر اطلاعات تازه ای داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بخش تجسمی ایسنا، تندیس تناولی که مدیریت موزه تناولی را نیز برعهده دارد، با اشاره به این نکته که مرمت لنگه کفش به سرقت رفته برعهده موزه تناولی خواهد بود، درباره قیمت تخمین زده شده برای مرمت دوباره این لنگه کفش چنین گفت: هزینه برآورد شده برای مرمت دوباره این اثر حدود 40 میلیون تومان تخمین زده شده و این قیمت بر اساس ارزش برنز که در حال حاضر به کیلویی 1.

80 رسیده، تخمین زده شده است.

او در ادامه با اشاره به این نکته که هزینه مرمت این اثر برعهده شهرداری خواهد بود، درباره قابل اعتماد بودن این ارگان چنین اظهار کرد: خانم و آقایی که ملاقات کردیم جدید هستند و خیلی معتمد و آگاه بودند.

امیداورم همه چیز به خوبی پیش برود.

دزدها دارند برنده می شوند؟ پرویز تناولی از هنرمندان پرکاری محسوب می شود که تاکنون آثار زیادی را به موزه ها و شهرداری کشور اهدا کرده اما گویی که مسوولان وقت شهرداری و متولیان اماکنی که آثار در آنجا نصب شده اند، امانت دار خوبی نبوده اند؛ چراکه هر بار یا بخشی از آثار این هنرمند تخریب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لنگه کفش سرقتی مجسمه تناولی چقدر می ارزید؟

لنگه کفش سرقتی مجسمه تناولی چقدر می ارزید؟