مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-06سياسي

شرکت های دانش بنیان از چند جهت ایجاد اشتغال می کنند


نماینده مردم فریدن و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های دانش بنیان از چند جهت ایجاد اشتغال می کنند، چراکه با کارآفرینان زبده در ارتباط هستند و از طرفی هم با بدنه کار در جامعه سر و کار دارند و هر کدام از این ها می توانند یک کارآفرین برتر باشند.

- حسین محمد صالحی در گفت وگو با ایسنا درباره شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گذاری شده است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری چون اشراف کامل به مسائل کشور دارند متوجه هستند که مهم ترین معضلی که در کشور داریم موانع اداری و سخت گیری های اداری در حوزه تولید است و با وجودی که در شعارهای سال گذشته بر رونق تولید تأکید شده بود، اما به دلیل مشکلاتی شدیدی که در حوزه تولید وجود دارد این مهم چندان عملیاتی نشد.

وی افزود: امسال دولت مقداری موضوع رونق تولید را عملیاتی کرده است، اما در سال های گذشته اقدام درستی در این زمینه انجام نشد.

امروز برای یک کارگاه کوچک که قصد دارند در یک روستا ایجاد کنند هزار گونه اشکال و ایراد اداری به روند صدور مجوز آن گرفته می شود، به طوری که برخی اوقات سال ها طول می کشد که چنین کارگاهی راه اندازی شود.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: با توجه به اینکه امسال نیز بر تولید تأکید شده است و دانشگاه ها و شرکت های پرتوان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان از چند جهت ایجاد اشتغال می کنند

شرکت های دانش بنیان از چند جهت ایجاد اشتغال می کنند