مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-06سياسي

تاکید پورابراهیمی بر ضرورت اخذ تضمین لازم در مذاکرات برجام


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر این نگرانی وجود دارد که با وجود تلاش های وزارت امور خارجه در ارتباط با رفع تعهدات اقتصادی، - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر این نگرانی وجود دارد که با وجود تلاش های وزارت امور خارجه در ارتباط با رفع تعهدات اقتصادی، در صورت عدم تضمین لازم مجددا گرفتار تصمیماتی شویم که هزینه آن برای نظام به مراتب بدتر از وضعیت موجود باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورابراهیمی داورانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حادثه ننگین حرم مطهر امام رضا (ع) که اقدام خائنانه مزدوران خارجی و با حمایت بخشی از عناصر داخلی انجام شده محکوم می کنم و از دستگاه امنیتی کشور و مجموعه متولیان این حوزه درخواست دارم در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کنند.

وی در خصوص مسائل ملی و در رابطه با وضعیت برجام، تصریح کرد: خبرهایی که از اجرای بخش اقتصادی برجام داریم، نگرانی ما را در ایفای این تعهدات از گذشته بیشتر کرده است.

تجربه مواجهه نظام جمهوری اسلامی با طرف های مقابل در خصوص ایفای تعهدات در موضوع برجام که اساسا بخشی از آن تعهدات هسته ای ایران بود که تمام آن انجام شد، اما بخش دیگر که تعهدات اقتصادی طرف مقابل بود و باید تحریم بانک مرکزی برطرف می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید پورابراهیمی بر ضرورت اخذ تضمین لازم در مذاکرات برجام

تاکید پورابراهیمی بر ضرورت اخذ تضمین لازم در مذاکرات برجام