مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-06سياسي

137 هزار پرس غذای گرم و 41 هزار بسته معیشتی در اردبیل توزیع می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از توزیع 137 هزار پرس غذای گرم و 41 هزار بسته معیشتی در قالب طرح «اطعام مهدوی» میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در ایام جاری ماه مبارک، جشن رمضان در قالب رزمایش اطعام مهدوی با عنوان افطاری ساده با محوریت مراکز نیکوکاری برگزار می شود.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، در ماه رمضان 137 هزار پرس غذای گرم طبخ شده در 30 آشپزخانه مهدوی استان و 41 هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: در مجموع سال گذشته 264 میلیارد و 500 میلیون تومان مستمری به بیش از 41 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شد.

به گفته وی طی سال قبل خیرین 111 میلیارد تومان به شکل های مختلف به نیازمندان کمیته امداد مساعدت کرده اند و همچنین کمیته امداد علاوه بر مستمری ثابت 45 میلیارد تومان به صورت بلاعوض به افراد نیازمند اعطا کرده است.

دشتی ضمن ابراز امیدواری جهت ترویج فرهنگ انجام امور خیر در جامعه تصریح کرد: کمیته امداد در طی سال های اخیر تمام تلاش خود را به کار بسته تا فقر مطلق در جامعه را به حداقل برساند با این حال در این راستا کمیته امداد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137 هزار پرس غذای گرم و 41 هزار بسته معیشتی در اردبیل توزیع می شود

137 هزار پرس غذای گرم و 41 هزار بسته معیشتی در اردبیل توزیع می شود