مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-06سياسي

استقبال از ظرفیت های فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی


وزیر جهاد کشاورزی و رییس جهاد کشاورزی برای انعقاد تفاهم نامه برای احیای گاوهای گلپایگانی، سیستانی و سرابی توافق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، نشست مشترک حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی با حضور معاونان و مدیران ارشد این دو مجموعه، باهدف معرفی توانمندی ها و دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی و دام پروری در محل وزارت جهادکشاورزی برگزار شد.

معرفی توانمندی های جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی در ابتدای این نشست مشترک طیبی ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و سال نو دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه های اصلاح نژاد دام سنگین، زنجیره ارزش پرورش ماهی در قفس، مرغ لاین،  بذور هیبرید، آفت کش های گیاهی و داروهای دامپزشکی گیاه پایه و پروبیوتیک های پرمصرف در جیره غذایی طیور و آبزیان را معرفی کرد.

در ادامه این نشست مشترک در مورد هر حوزه فعالیت این نهاد مباحث فنی، درخواست های جهاددانشگاهی و نوع حمایت های وزارت جهادکشاورزی مطرح و موردبررسی قرار گرفت.

استقبال از ظرفیت های فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی در ادامه ساداتی نژاد نیز با استقبال از ظرفیت های فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی، به استفاده مدیران قسمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از ظرفیت های فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی

استقبال از ظرفیت های فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی