مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-06ورزشي

وضعیت کرونا در شهرستان نهاوند آبی است


سرپرست فرمانداری نهاوند با بیان اینکه وضعیت کرونا در شهرستان نهاوند آبی است، گفت: باید همچنان پروتکل های بهداشتی در این شهرستان رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به کارمندان دستگاه های اجرایی، اصناف و بازاریان دانش آموزان، دانشجویان و غیره توصیه می شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در شهرستان رو به صعود است، تصریح کرد: آموزش یا اقناع سازی مقابله با کرونا، تزریق دُز سوم واکسن، فاصله گذاری و زدن ماسک در دستور کار قرار گیرد و اصحاب رسانه در راستای فرهنگسازی، اقناع سازی و پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس اقدام کنند.

سرپرستی فرمانداری نهاوند در ادامه اظهار کرد: بازگشایی مساجد و مراسم ماه رمضان با توجه به وضعیت آبی شهرستان مورد توجه قرار گرفته و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دستور کار مساجد قرار بگیرد.

وی بیان کرد: شهرداری نهاوند در راستای ناوگان حمل و نقل شهری خود، با توجه با مصوبات ستاد مدیریت کرونا اقدام لازم از جمله زدن ماسک را در دستور کار خود قرار دهد.

سلگی گفت: نحوه فعالیت نانوایی ها و مراکز اغذیه فروشی ها با توجه به ماه مبارک رمضان کنترل و نظارت شود.

وی در ادامه بیان کرد: فعالیت استخر و سالن های ورزشی با توجه به وضعیت آبی شهرستان با رعایت ظرفیت و شیوه نامه های بهداشتی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در شهرستان نهاوند آبی است

وضعیت کرونا در شهرستان نهاوند آبی است