مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-06اقتصادي

سفرهای نوروزی به استان بوشهر 100 درصد افزایش داشت


با توجه به لغو محدودیت های سفر، امسال شاهد افزایش 100 درصدی سفرهای نوروزی به استان بوشهر بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ جابر پاپری با بیان اینکه طرح ترافیکی نوروز 1401 از25 اسفند ماه 1400 آغاز و تا 14 فروردین 1401 ادامه داشت، اظهار کرد: با توجه به لغو محدودیت های سفر، امسال شاهد افزایش 100 درصدی سفرهای نوروزی به استان بوشهر بودیم.

رییس پلیس راهور استان بوشهر اضافه کرد: بر همین اساس با توجه به پیش بینی ها، پلیس راهور استان با برنامه ریزی و تمهیدات ترافیکی ویژه و با هماهنگی شورای ترافیک استان و همگرایی با بهره گیری از ظرفیت های ستادی و اجرایی و منابع در اختیار نسبت به پوشش ترافیکی معابر و مسیرهای پرتردد و مراکز جذب سفر بر اساس دادهای آماری توزیع مکانی و زمانی تخلفات و تصادفات در سنوات گذشته از طریق گشت های محسوس و نامحسوس به صورت پیاده و سواره اقدام کرد.

وی تصریح کرد: پلیس راهور به موازات نظارت و اعمال قانون رانندگان پرخطر در راستای تسهیل در عبور و مرور و جلب مشارکت مردمی و همراه کردن کاربران ترافیک اقدامات فرهنگی و آموزشی در فضای مجازی و محیط ترافیک به صورت گسترده انجام داده است.

پاپری عنوان کرد: در معابر شهری استان بوشهر تصادفات فوتی 75 درصد و تصادفات جرحی 29 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای نوروزی به استان بوشهر 100 درصد افزایش داشت

سفرهای نوروزی به استان بوشهر 100 درصد افزایش داشت