مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-06سياسي

پلمپ سه خانه مسافر غیر مجاز در سنندج


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج، از شناسایی و جمع آوری 3 واحد خانه مسافر غیرمجاز در سنندج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیام مجیدی در تشریح این خبر اظهار کرد: 3 واحد اقامتی غیر مجاز شامل یک مهمانپذیر و دو خانه مسافر، که بدون داشتن مجوز های قانونی در ایام تعطیلات نوروز اقدام به پذیرش و اسکان مسافر می کردند، با همکاری و تلاش اداره نظارت بر اماکن عمومی و صدور مجوز دادستانی جمع آوری و پلمب شدند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج، افزود: این کار با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و حمایت از فضای کسب و کار واحد های اقامتی دارای مجوز در سنندج انجام شد.

وی عنوان کرد: روند پلمپ واحدهای استیجاری غیرمجاز در این شهرستان با جدیت و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و افرادی که بدون اخذ مجوز اقدام به پذیرش و اسکان مهمان و مسافر کنند، شناسایی و از فعالیت آن ها جلوگیری خواهد شد.

مجیدی یادآور شد: از همشهریان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه در اسرع وقت نسبت به معرفی واحد مربوطه به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج واقع در خیابان امام خمینی جنب موزه سنندج اقدام کنند تا با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی و مراجع قضایی سریعاً جمع آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ سه خانه مسافر غیر مجاز در سنندج

پلمپ سه خانه مسافر غیر مجاز در سنندج