مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-06بين الملل

تشکیل کمیسیون قضایی ویژه برای بررسی نقش آمریکا در تحولات اخیر پاکستان


برخی منابع خبری از درخواست نخست وزیر پاکستان برای تشکیل یک کمیسیون قضایی قدرتمند جهت بررسی نقش آمریکا در تحولات اخیر این کشور و موضوع رأی عدم اعتماد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاتر منطقه ای خبرگزاری فارس؛ منابع خبری پاکستانی گزارش دادند عمران خان نخست وزیر پاکستان دادخواستی را برای تشکیل یک کمیسیون قضایی قدرتمند برای تحقیق در مورد مفاد گزارش و نامه اسد مجیدخان سفیر پاکستان در آمریکا از دیدارش با دونالد لو  دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی به دیوان عالی پاکستان ارسال خواهد کرد.

بنابراین گزارش، این نامه در واقع یادداشتی است که توسط سفیر پاکستان در ایالات متحده ارسال شده و قرار است به دولت منتقل شود.

بر اساس یکی از بندهای این نامه، در این دیدار گفته شده اگر رای عدم اعتماد به عمران خان موفقیت آمیز باشد، همه چیز بخشیده می شود و اینکه اگر عمران خان در قدرت بماند، اوضاع برای پاکستان دشوار خواهد شد.

به گفته برخی منابع آگاه، مشاوران عمران خان به زودی در این زمینه به دیوان عالی مراجعه خواهند کرد.

نخست وزیر همچنین از دیوان عالی پاکستان درخواست خواهد کرد در مورد توطئه بین المللی برای تغییر دولت در پاکستان، موج سواری و فضاسازی قبل از رای گیری در مورد طرح عدم اعتماد و موضوع قانونگذاران سرکش تحقیق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیسیون قضایی ویژه برای بررسی نقش آمریکا در تحولات اخیر پاکستان

تشکیل کمیسیون قضایی ویژه برای بررسی نقش آمریکا در تحولات اخیر پاکستان