مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-06ورزشي

اولین تقابل سرمربی پیشین و مربی فعلی تیم ملی در آغاز نیمه نهایی


مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از روز پنجشنبه وارد مرحله نیمه نهایی می شود تا پس از حداکثر یک هفته رقابت میان چهار تیم این مرحله، دو تیم فینالیست مشخص شوند.

- ، فصل جاری مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور پس از یک هفته وقفه، از فردا با آغاز دیدارهای مرحله نیمه نهایی از سر گرفته می شود.

شهرداری گرگان، شیمیدر قم، نظم آوران سیرجان و ذوب آهن اصفهان برگزار کننده دیدارهای این مرحله از مسابقات هستند، مرحله ای که با رقابت نمایندگان قم و گرگان آغاز می شود و طی حداکثر 10 دیدار پیگیری خواهد شد.

شیمیدر قم و شهرداری گرگان فردا در حالی برای برگزاری اولین دیدار نیمه نهایی رو در روی هم قرار می گیرند که طی مراحل مقدماتی و پلی آف این فصل هیچ رویارویی هم یکدیگر نداشتند، با این اوصاف دیدار فردا دو تیم اولین رقابت آنها در این فصل به حساب می آید و این یعنی اولین دوئل سرمربی پیشین و مربی فعلی تیم ملی در این فصل از رقابت ها.

آخرین تقابل دو تیم شیمیدر قم و شهرداری گرگان مربوط به مرحله نیمه نهایی فصل گذشته مسابقات می شود که طی آن شاگردان مهران شاهین طبع در تیم شهرداری گرگان صاحب برتری شدند و در نهایت هم با صعود به فینال، قهرمانی مسابقات را از آن خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین تقابل سرمربی پیشین و مربی فعلی تیم ملی در آغاز نیمه نهایی

اولین تقابل سرمربی پیشین و مربی فعلی تیم ملی در آغاز نیمه نهایی