مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-06سياسي

«حمزه پور» مدیرعامل جدید آبفای هرمزگان شد


مراسم تودیع امین قصمی و معارفه عبدالحمید حمزه پور به عنوان مدیرعامل جدید آبفای هرمزگان پیش از ظهر امروز با حضور معاون برنامه ریزی آبفای کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی آب و فاضلاب کشور پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل جدید آبفای هرمزگان و تودیع امین قصمی اظهار کرد: هرمزگان بیشترین ظرفیت آبشیرین کن کشور را دارد و دهها پروژه متعدد توسعه ای دیگر نیز در این استان در حال انجام است.

وی افزود: گستره پهنه خشکسالی در کشور بر اهمیت انجام مطلوب وظایف آبفا افزوده است و استان هرمزگان نیز از این وضعیت مستثنی نبوده است.

به گفته معاون آبفای کشور، کارهای ارزشمندی در حوزه آب و فاضلاب استان هرمزگان در زمان مدیریت آقای قصمی انجام شده است و این اقدامات در دوره مدیریت جدید ادامه خواهد یافت و آقای حمزه پور نیز از مدیران خوب آبفا است که در همین استان فعالیت داشته و سابقه خدمات وی نیز در گذشته وجود داشته است.

  خشایی همچنین گفت: در شهرها حدود 100 درصد جمعیت دارای آب شرب سالم و بهداشتی هستند و در روستاها نیز دسترسی به آب آشامیدنی سالم به حدود 90 درصد جمعیت رسیده است و وزارت نیرو مصمم است تا از محل منابع مختلف، طرح های توسعه ای جدیدی را نیز به اجرا درآورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حمزه پور» مدیرعامل جدید آبفای هرمزگان شد

«حمزه پور» مدیرعامل جدید آبفای هرمزگان شد