مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-06سياسي

34 گردشگر خارجی از اماکن تاریخی دامغان بازدید کردند


دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی دامغان با بیان اینکه 34 گردشگر خارجی از اماکن تاریخی شهرستان بازدید کردند، گفت: چشمه علی بیشترین میزان پذیرش توریست های نوروزی را داشته است.

- ، با بیان اینکه طی ایام نوروز 118 هزار بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی دامغان به ثبت رسید، تاکید کرد: 34 گردشگر خارجی نیز از دامغان بازدید کردند همچنین بیشترین میزان بازدیدها در این شهرستان به ترتیب چشمه علی، امامزادگان محمد و جعفر (ع) و مجموعه تاریخی کاروانسرای شاه عباسی بوده است.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار ارائه شده در سامانه ثبت وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی 26 درصد از بازدیدهای گردشگران از جاذبه های تاریخی استان سمنان به دامغان اختصاص داشت، افزود: از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان روز 13 فروردین امسال 59 هزار نفر مسافر در دامغان اسکان یافتند که 26 درصد کل مسافران استان محسوب می شد.

دبیر ستاد خدمات سفر دامغان با بیان اینکه 15 واحد گردشگری شامل بوم گردی، اقامتی، پذیرایی، مهمانسرای جهانگردی، سوییت های اقامتی طی ایام نوروز در دامغان فعال بود، تاکید کرد: 45 واحد پذیرایی و اسکان مسافر نیز مورد بازدید ستاد سفر قرار گرفتند تا پروتکل های بهداشتی و خدمت رسانی به مسافران نوروزی به صورت درست اجرا شود و ماحصل این بازدیدها شش تذکر و اخطار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 گردشگر خارجی از اماکن تاریخی دامغان بازدید کردند

34 گردشگر خارجی از اماکن تاریخی دامغان بازدید کردند