مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-06دانش

ساخت بزرگترین مدرسه جهادی در محروم ترین نقطه کشور


مصطفی عظیمی، مسئول گروه جهادی راهیان شهادت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در اردوی جهادی نوروز 1401 گروه جهادی راهیان شهادت، - مسئول گروه جهادی راهیان شهادت اقدامات ایام نوروز این گروه جهادی در منطقه محروم استان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

مصطفی عظیمی، مسئول گروه جهادی راهیان شهادت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در اردوی جهادی نوروز 1401 گروه جهادی راهیان شهادت، پیوندمان را در لحظه تحویل سال در کنار گلزار شهدای گمنام روستای چگردک شهرستان دلگان جنوب استان سیستان و بلوچستان به صورت ساده برگزار کردیم.

عظیمی ادامه داد: من با همسرم تصمیم گرفتیم زندگیمان را جهادی آغاز کنیم از اینرو هزینه ازدواجمان را برای 9 زوج جوان کم برخوردار گذاشتیم تا با تامین جهیزیه و هزینه مراسم پیوند این 9 زوج پویش سفیر ازدواج آسان را ایجاد کنیم که در نهایت منجر به 10 ازدواج آسان و شادی مردم در این روستا ها شد.

مسئول گروه جهادی راهیان شهادت افزود: در این دوره جهادی افتتاح بزرگترین مدرسه جهادی ساز را با زیر بنای 480 متر مربع و شش کلاس درس، آزمایشگاه و همه امکانات و استاندار های روز نوسازی مدارس را در محرومترین نقطه کشور داشتیم که در شش دوره جهادی با کمترین هزینه به نفع بیت المال با کمک مالی بنیاد برکت و همت جهادگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بزرگترین مدرسه جهادی در محروم ترین نقطه کشور

ساخت بزرگترین مدرسه جهادی در محروم ترین نقطه کشور