مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-06سياسي

نجف زاده: تمام وزارتخانه ها موظفند موانع تحقق شعار سال را احصاء کنند


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام وزارتخانه ها موظفند موانع تحقق شعار سال را احصاء و برای تدوین قانون جدید یا تنقیح قوانین به مجلس شورای اسلامی ارائه نمایند.

- نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام وزارتخانه ها موظفند موانع تحقق شعار سال را احصاء و برای تدوین قانون جدید یا تنقیح قوانین به مجلس شورای اسلامی ارائه نمایند.

تولید کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی و راهکار عبور از بحران های فعلی از کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل نجف زاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم ایران اسلامی، مجلس و دولت با نهایت تعامل و هم افزایی به دنبال تحقق ایرانی عزتمند و قدرتمند و پیگیر مطالبات به حق شما مردم عزیز ایران هستند، جا دارد از تلاش های صادقانه و عملیاتی نمایندگان در مجلس و رییس جمهور در رسیدگی جدی به امور مردم تشکر و قدردانی کنم.

وی با اشاره به اعلام شعار سال 1401 توسط مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، گفت: ماموریت مجلس و دولت هم افزایی در جهت تحقق مبانی زیرساختی شعار سال است و برای تحقق تولید دانش بنیان در کشور باید زیرساخت های لازم این امر که همانا حفاظت و ارج نهادن به نیروی انسانی فرهیخته کشور، تدوین سیاست های حمایتی دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجف زاده: تمام وزارتخانه ها موظفند موانع تحقق شعار سال را احصاء کنند

نجف زاده: تمام وزارتخانه ها موظفند موانع تحقق شعار سال را احصاء کنند