مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-06سياسي

سازمان ثبت اسناد متولی به روز رسانی پایگاه اطلاعات مکان اقامت اشخاص حقوقی شد


نمایندگان مجلس مقرر کردند تا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور متولی به روز رسانی پایگاه اطلاعات مکان اقامت اشخاص حقوقی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز چهارشنبه (17 فروردین) مجلس در جریان بررسی جزییات طرح یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات ملی، با ماده 10 این طرح موافقت کردند.

براساس این ماده، اخلال به هر نحو در اجرای این قانون با اعلام نظر کمیسیون دوام، در حکم اقدام به جرایم رایانه ای موضوع قانون جرایم رایانه ای مصوب پنجم خرداد 1388 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن حسب مورد است.

براساس تبصره ماده 10، کارکنان دستگاه ها و نهادهای مشمول این قانون که حسب اعلام کمیسیون دوام متخلف از اجرای این قانون شناخته می شوند،  به مجازات مندرج در ماده 576 قانون مجازات اسلامی( کتاب پنجم – تعزیرات و مجازات های بازدارنده) محکوم می شوند.

همچنین نمایندگان در ادامه با ماده 11 موافقت کردند در این ماده آمده است، متولی اداره و به روزرسانی پایگاه های داده و اطلاعات پایه مطابق جدول ذیل تعیین می شوند و این متولیان مکلفند بر اساس مصوبات کمیسیون دوام اقدامات اجرایی لازم را برای تحقق اهداف این قانون به اجرا گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ثبت اسناد متولی به روز رسانی پایگاه اطلاعات مکان اقامت اشخاص حقوقی شد

سازمان ثبت اسناد متولی به روز رسانی پایگاه اطلاعات مکان اقامت اشخاص حقوقی شد