مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-06دانش

تشریح جزییات طرح اعطای گرنت به پژوهشگران برای توسعه اشتغال زایی


معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم جزییات طرح اعطای گرنت به پژوهشگران برای توسعه اشتغال زایی را تشریح کرد.

- علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح های وزارت علوم برای توسعه اشتغال زایی گفت: یکی از طرح هایی که در نظر گرفته ایم اعطای گرنت به پژوهشگران است، بر اساس این طرح از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پایان نامه و رساله دکتری دارند(بر اساس مقطع تحصیلی و حضور یا عدم حضور متقاضی)، بین 10 تا 80 میلیون حمایت مادی صورت می گیرد.

وی افزود: با اجرای این طرح، دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند پایان نامه ها و رساله های دکتری خود را به فناوری تبدیل کنند.

  * معرفی دانشجویان علاقمند به تولید به پارک های علم و فناوری خیرالدین با بیان اینکه این طرح در کنار طرح دستیار فناوری می تواند در توسعه اشتغال زایی موثر باشد، اظهار داشت: براساس طرح دستیار فناوری نیز دانشجویان برای تولید فناوریهای خود به پارک های علم و فناوری معرفی شدند و حقوق شان نیز به مدت 6 ماه تأمین می شود.

به گفته معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، حقوق 6 ماهه این دانشجویان به این صورت است که به دانشجویان دوره کارشناسی مبلغ یک میلیون تومان، به دانشجویان دوره کارشناسی ارشد 2 میلیون تومان و به دانشجویان دوره دک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات طرح اعطای گرنت به پژوهشگران برای توسعه اشتغال زایی

تشریح جزییات طرح اعطای گرنت به پژوهشگران برای توسعه اشتغال زایی