مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-06بين الملل

هیأت اوکراینی برای خرید تسلیحات وارد تل آویو شد


رسانه های عبری خبر دادند یک هیأت رسمی اوکراینی مدتی است که برای رایزنی با شرکت های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی وارد تل آویو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عبری خبر دادند که هیأتی اوکراینی به منظور رایزنی با شرکت های سازنده تسلیحات در اراضی اشغالی و خرید جنگ افزار از آن ها وارد تل آویو شده است.

پایگاه خبری عرب48 به نقل از روزنامه عبری هاآرتص در این خصوص گزارش داد که یک هیأت رسمی از اوکراین از حدود یک هفته پیش وارد تل آویو شده و در تلاش است تا از چند شرکت صهیونیستی تسلیحات خریداری کند.

طبق گزارش هاآرتص، تل آویو برای آنکه خشم روسیه را بر نینگیزد هنوز به شرکت های صهیونیستی اجازه فروش تسلیحات به اوکراین را نداده است.

اعضای این هیأت اوکراینی که به شدت راغب به خرید تسلیحات خوانده شده اند، با یک مقام ارشد سابق ارتش رژیم صهیونیستی که شرکتی در زمینه سرمایه گذاری های امنیتی دارد، دیدار کرده اند و با او راه های خرید تسلیحات را مورد بحث و بررسی قرار داده اند.

  هاآرتص همچنین به نقل از یک منبع در هیأت مذکور خبر داد که همگام با مخالفت کابنیه تل آویو با ارائه کمک های نظامی به اوکراین، وزارت جنگ این رژیم نیز تمام مجوزهای فروش اسلحه به کی یف را از زمان آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین تعلیق کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت اوکراینی برای خرید تسلیحات وارد تل آویو شد

هیأت اوکراینی برای خرید تسلیحات وارد تل آویو شد