مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-06سياسي

شهید اصلانی مجاهدی خستگی ناپذیر بود


رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی گفت: شهید اصلانی امام جماعت انقلابی، مجاهد خستگی ناپذیر و ایثارگری بصیر بود.

- حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با حادثه روز گذشته در حرم مطهر رضوی و به شهادت رسیدن یکی از روحانیون جهادگر خراسان رضوی، اظهار کرد: بار دیگر یکی از حماسه سازان روحانیت و یکی از منتظران شهادت، در مسیر دعوت به خدا و خدمت به خلق، در ماه میهمانی خدا و در حریم ولیّ خدا، به مراد خود رسید.

وی ادامه داد: شهید حجت الاسلام والمسلمین اصلانی، امام جماعت انقلابی، مجاهد خستگی ناپذیر و ایثارگری بصیر بود که در سومین روز از ماه مبارک رمضان و در حرم مطهر رضوی، به فیض شهادت نائل آمد و به دو برادر شهید خود ملحق شد.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان به سابقه فعالیت جهادی وی اشاره کرد و گفت: شهید اصلانی در دوران سی ساله امامت جماعت و سال های فعالیت در حاشیه شهر مشهد مقدس، منشأ خیرات و خدمات فراوانی بود و آثار و برکات گسترده ای از خود بر جای گذاشت.

مهدوی ارفع ضمن محکوم کردن هتک حرمت حرم مطهر رضوی و حمله به سه نفر خادمان مردم در حاشیه شهر مشهد مقدس، افزود: این مصیبت را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری ، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، عموم حوزویان خراسان به ویژه ائمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید اصلانی مجاهدی خستگی ناپذیر بود

شهید اصلانی مجاهدی خستگی ناپذیر بود